23 augusti 2011 /Tanya

Hejhej =) Jag ska berätta lite om min dag haha. Lite galen som vanligt. Helt seriöst det händer alltid något i min närvaro. Det började med att jag vaknade sent för att tagga till skolan. Hade helt seriöst 15 min på att fixa mig, äta och dra typ. Jag kom en kvart försenad till skolan/gymnasiet. Vi skulle samlas 9.45 när jag kom 10.00 gr8t asso. Men aja vi hade fadderbarn?! dag i skolan. Så vi 1orna vad fadderbarn till 2orna. De va ganska kul faktiskt. Vi lärde känna nya människor, checkade in skolan och så. 2orna va roliga haha, och vi gick på en tipsrunda. Den va fett tråkig, men lärde känna en kille som går i min klass. Asso girlz jag säger till er, han va KATT, KATT, KATT! Jag kunde inte sluta kolla på honom. Plus att han går i min klass, jag ska fan börja sitta bredvid han varje dag. HAHAHAHA. Men aja jag slutade kl 12, och jag mötte upp min vän Luiza och hennes kompis i Hornstull och drog till Liljeholmen för att möta upp Natalia och vi satte oss på donken och snackade kärleksproblem, haha sen gick vi in i Liljeholmens galleria och det va fett torrt där så vi drog till Skärholmen och va där ett tag. Där hände det en grej jag ej kan nämna här på bloggen. Men jag har ALDRIG varit så jävla rädd och orolig i mitt liv. Jag är fortfarande det. Det är hemskt!

Det där va min dag i allafall. Börjar kl 9.00 imorrn. Är fett taggad, jag bara älskar Gymnasiet, käner mig så jävla vuxen haha.



Jag nu, så ful men här varsågod en photo. ;)

Kommentarer
Postat av: Nicole

Kolla in min blogg ;)

2011-08-23 @ 21:26:07
URL: http://nicolesikon.blogg.se/
Postat av: sara

vilken linje går du i :)

2011-08-24 @ 19:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0