28 augusti 2011 - Mobilblogg

Hellu och godeftermiddag på er läsare. Vaknade rätt så tidigt idag hatar det. Vaknade liksom kl 7. Messade med min bebis men sen blev jag trött igen så gick och la mig igen. Jag lägger mig sent och vaknar tidigt? Varför straffar Gud mig :( aja whatever. Idag ska jag och Olivia träffas i stan. Jag seriöst dör om jag inte har sett henne på 1 dag. Samma gäller Melina. Får se om Melina pallar dra ut och möta mig och Olivia. Vi ska träffas typ kl 3 och jag har inte ens fixat mig? Ja ja ja jag har ett tråkigt liv. Just nu sitter jag och kollar på So You Think You Can Dance. Världens absolut tråkigaste program men eftersom att min favoritartist Lady Gaga gästar där så kollar jag på den. Finns ändå inget på tv att kolla på. Liksom det är söndag? Men nu slut på bloggandet för nu måste jag ta och fixa mig puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0