29 Augusti 2011

Hejsan hoppsan shalalala när julen... hahah nänä skojar bara. Idag har det varit både upp och ner för mig. Jag har både vart glad och flummig samt irriterad och arg. Dagen började med att jag fick vakna tidigt för att åka till Rudan som ligger i Handen för att ha friluftsdag med klassen. Snacka om långt att åka när jag bor på blåa linjen -.-. Jahapp det va ganska kul faktiskt, men längtade efter att få sluta. Efter det drog jag in till stan för att möta upp Melina och hennes klasskompisar, vi skulle också möta upp Olivia och träffa Sanchez sen. Men båda kunde typ inte så vi träffas alla i morgon istället. Jag saknar Olivia skitmycket har inte sett henne på typ 3 dagar nu, det är enligt oss en lång tid. För vi är alltid med varandra. Haha! Ja, det där var i princip min dag. En tråkig måndag. Juste glömde att berätta! Jag börjar kl 8 i morgon? Kan det va bättre? Jag har typ aldrig i mitt liv börjat så tidigt, så det blir en utmaning att vakna tidigt och så i morgon. Men vi får se, för i morgon börjar vi med riktiga lektioner och på fredag får vi våra Macbooks (Laptop) från skolan! Yippie! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0