Candy in my ♥

Hejsan alla ungdomar!
Jag sitter & kollar på världens bästa barnfilm, Ratatouille! Mamma kom hem med ca 2 kilo godis, så sitter & trycker i mig en del av den! Jag kommer typ spy, så mycket som jag har ätit av den just nu.
Iallafall så var de skola. Dagen började med en tråkig genomgång om hårfärgen vi kommer börja använda nu i 2an. Det var tråkigt, men på ett sätt roligt. Jag satt & asgarva med Bella & Frida, haha de gick inte bra att försöka hålla igen. Det var jue ännu roligare när hon skulle spela vara kund som var blond & bli blondare, så fick hon dom att låta riktigt blåsta hahaha. På lunchen gick jag & satte in pengar på kontot. WOOPWOOP! Blev glad, kan äntligen shoppa. På eftermiddagen så hade vi egenvård. Jag klippte först Frida, sen klippte jag Melina P. Blev skit nöjd :).  Jag kommer bli en tuuuuuung frisör, WOOPWOOP!
Efter skolan, så åkte jag in till stan med Elin, Nathalie & Bella. Kände att det var dags för att shoppa efter typ flera månader! Fast fick bara med mig ett linne från H&M. Har fortfarande ont i benen, så hade inte så mycket ork att gå runt i affärer. Ska kolla med min madre om hon vill följa med mig & handla lite kläder. Om hon säger nej, ska jag smöra & leka ängel & grejer :). Sånt funkar :).
JUSTE, tjata på Tanya att hon ska börja göra inlägg! För varje gång jag gör de, så säger hon bara jaja jag ska, men det blir aldrig av! Nu ska jag chatta med Marcelo & kolla på min film! :)
mamma & jag, mallorca 2011.
då var jag ginger, tack vare solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0