Egen presentation.

Hello!
Mitt namn är Melina Yvonne Josefine Alcantara Gonzalez & jag är 17 år gammal. Jag blir 18 om ett halvår, WOOPWOOP! Jag bor i Skogås med familjen & två hundar. Jag har bott här hela mitt liv, så anser att det dags att flytta härifrån. Iallafall, så ska jag början andra ring i John Bauer Gymnasiet, där jag går linjen Frisör. Därav att mitt hår har blivit kortare & rött hah. Vad mer ska jag berätta? Hmm.. Juste, på fritiden så umgås jag med Tanya, vänner, dansar & klipper hår. När jag väl har pengar, så ÄLSKAR jag att shoppa. Mina pengar kan försvinna på kläder & skor under 1 timme, om inte snabbare. Vad mer? Jo, mina vänner tycker jag är skadad & lite efterbliven eftersom ja, jag kan bette mig lite annorlunda. Men jag är ba mig själv & jag älskar de tihih.
Jag & Tanya lärde känna varandra då vi gick i samma grundskola. Hon gick i klassen under mig, alltså min lillebrors klass. Från början tyckte jag att Tanya bara var en irriterande bitch som jag inte en kände, men ändå hälsade hon på mig & jag ba "WTF?!" varje gång ( nu vet du, Tanya ), men när jag väl lärde känna henne, så började jag gilla henne & nu är vi bästavänner WOOPWOOP. That's how we do it! Det kommer kännas fett konstigt nu när skolan börjar, efteresom jag & Tanya går från umgås varje dag, till nästan aldrig ses. Tur att våra skolor ligger max 5 min gång avstånd annars skulle få panik!
Kanske kan berätta lite om vad jag gjort under sommarlovet. Jag har iallafall varit bortrest i två veckor i Mallorca med min familj & min morbrors familj. Sen så har jag bara umgåtts med Tanya & våra brudar, festat & chillat galet innan skolan.
& de är såhär jag ser ut, fast nu med kortare år. Kolla ba bilden på headern.

Kommentarer
Postat av: Jannica Dihlén

Vilken fin blogg du har! :)



Titta gärna in på min och tyck till om vilken mobil du tycker jag ska köpa! :-)

iPhone 4, Smasung Galaxy S2 eller Sony Ericsson Xperia arc?

BEHÖVER HJÄLP ATT BESTÄMMA MIG!!!

Kram!

2011-08-23 @ 18:33:46
URL: http://scenbloggen.com/jannicadihlen
Postat av: Tanya och Melina

JÄVLA BITCH MELINA HAHAHAHAHAH <3

2011-08-23 @ 21:07:58
URL: http://exotixs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0