Mina fötter luktar.

Hejsan alla!
Rubriken, ja den är konstig, men det är så de är just nu. Jag kan knappt röra mig. Har fetaste träningsvärken från dansen igår. Kan knappt gå utan att benen ba värker. Värsta jag varit med om. Det känns som man har överdrivet aggressivt sex. Every step is a pain.
Iallafall idag så var de skola. Vi hade workshop för att lära pluttarna vad vi har lärt oss under första året. Det gick helt okej, förutom att vissa var galet blyga. Ainte bra. Man får icke vara blyg i denna skolan, enligt mig. På lunchen kom min lilla bebo Marcelo till min skola. Han är ett riktigt handikapp & skadad för han fattade inte när vi förklara för honom hur han skulle till skolan. Det var typ enklaste vägen. Aja, han har tur att han är jäävligt sööt. Efter lunch, skulle vi styla 1orna, men det blev inte så för mig eftersom det var inte många som ville. Eller jag hjälpte Melina P att platta en bruds hår. Hon hade underbart hår!
Efter eskolan, så var gick jag med Elin & Nathalie till Liljeholms gallerian för dom skulle söka jobb & jag kollade runt på saker som jag vill köpa. Önskar man vore född rik & kunde köpa allt man pekade på. Tyvärr lever jag endast på mitt studiebidrag som är 1000 kr. Kommer inte ha pengar förens typ oktober? Eftersom min "#//¤"#&¤#¤/# Iphone 4 blev baxad för typ 2 veckor sen. Men ska få en ny & då måste jag typ betala en viss summa för självförsäkringen, & eftersom jag var den dumma idioten iigen så får jag, ännu en gång, betala för den själv. Betalade innan för den underbart stora sprickan jag orsakade min (förra) Iphone innan Mallorca. Sad to be poor.
Nu ska jag kolla på Disney Channel & smsa lite med Marcelo :).
bland dom sista bilderna jag tog med min kära iphone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0