morgoninlägg gillar vi alla.

Hejsansvejsan alla morgonkåta människor!
Jag har precis gjort 3 salamimackor till frukost. Det fett gott, speciellt efteråt när man rappar. Min brorsa vill att jag ska skynda mig eftersom vi ska åka tåg tillsammans, men han får vänta en stund till mohaha!
Inatt så sov jag sked med min hund. Anledningen till det är att hon är lika stor som min gött & tar upp halva sängen, så om jag ville sova skönt, var jag tvungen att sova sked med henne.
Så fort jag är klar med min frulle, så ska jag sminka mig så att amn ser bra ut i skolan. Man vill jue få bra blickar av 3orna. Så haffish lite i skolan ;). Vi har jue gaaaaaaaaaaaaaalet snygga 3or i skolan. My eyecandy!
söt cheey på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0