OMG

Asso OMG förlåt läsare, asso jag vet inte vad det är med mig?! Men jag lovar att blogga nu, ska verkligen göra mitt bästa. Shoooo ni har verkligen inte hört från mig på sistone. But now i'm back on track biaatzhes. Vill ni veta vad jag har gjort idag? Haha frågar också, ni måste veta vad jag gör varje dag ;)

Idag slutade jag fett tidigt typ 11, så jag satt i donken på Lilje med min chey Sophia, sen såg jag plötsligt min vän Nina komma förbi med sin vän Mirna, så vi hälsade på varandra och drog till Plusgymansiet (alltså där jag går) för hon ska börja där, i min klass!! Yippie!

Aja efter det taggade jag till stan för att möta upp Olivia och vi taggade till hennes mammas Café som ligger på Gamla Stan, den heter Old Street Café jag rekommenderar STORT. Det är fett mysigt där. Jag blev så smångom uttråkad, så jag ringde min bebis Sanchez att komma förbi. Så han kom och vi chillade där. Sen efter att Olivia hade slutat drog vi till Lilje och såg Shiva och co, och vi va där på donken, sen ville sanchez och jag tagga till stan för att träffa de andra, så hela crewet drog dit och chillade där ;) Det var min dag.

Haha jag har inget liv! YEEEEEEEAAAAH (OLIVIA) right?


Jag och Sophia i min klass pusss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är alltid i stan, vad gör du där igentligen?

2011-09-04 @ 18:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0