omogna människor

Asso nu är jag verkligen irriterad. Först kommenterar ni på Pim's blogg om mig & nu bombar ni våran blogg & så säger ni värsta grejerna till Tanya, bara för hon umgås med mig. Asso driver ni med mig? Asso är ni seriöst dumma i huvudet? Att ni tror på alla rykten som går om mig. Istället för att gå omkring & tro på allt som sägs, lär känna mig först & sen kan du döma mig. Jag är förfan ingen orre. & Tanya är ingen orre, bara för hon umgås med mig. Ni är verkligen sääämst på att bedömma folk! Ni är seriöst skadade. Väx upp seriöst. Kom till 2011. Det är inte förbjudet att ha sex, fucking idioter. Mitt fucking sexliv har inget med er att göra. Alla rykten som finns om mig är skapade av folk som hatar mig. Som avskyr mig från djupet av deras hjärta. Dom har hittat på det här för att alla ska hata mig. Det verkar lyckas. Jag skiter i alla rykten. Jag skiter i allt som sägs om mig, för jag känner mig bäst & jag vet att jag inte är någon hora eller orre. Men att ni blandar in mina vänner & börjar kalla dom hora & orre bara för dom umgås med mig, det gör mig så jävla sur! Förstå detta nu, JAG ÄR INGEN JÄVLA HORA!



FUCK U ALLA HATARE!

Kommentarer
Postat av: Hanna Martinovic

vet exakt hur du känner, fyfaaaaaaaan galet bra skrivet!

2011-08-31 @ 22:50:01
URL: http://mmartinovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0