rubrik

Hejsan alla sötnosar!
Jag sitter & lyssnar på MJ's låtar för dom är så fucking bäst. Det visste ni inte. Jag seriöst ÄLSKAR alla hans låtar. Kan nästan texten på alla låtar. Sjunger alltid med när dom kommer upp i radion eller någon annantans.
Iallafall, så var det skola idag. Jag var så grovt trött, så drog till skolan med fulaste bullen på huvudet & osminkad. Såg ut som ett monster. Idag skulle jag egentligen sluta 15, men eftersom alla tillvalsklasser börjar nästa vecka, så slutade jag 11. WOOPWOOP! Drog in till stan med brudarna i klassen för fika & shoppa. Fick med mig en blå trasperant skjorta & två st ear-cuffs. Har inga pengar kvar nu. Deapretion på högsta nivå typ. Aja, får fixa mer pengar på något sätt. Kanske be mamma eller pappa om pengar, hehe!
Just nu ska jag ba chilla & tare lugnt. Har mensvärk, FML. Men det går väl över snart! Lägger upp bild på det jag köpt, antingen senare idag, eller imorgon!
melina likes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0