Shake what your mama gave yah.

Hejsan alla människor som läser detta!
Min rubrik, kom ba upp i mitt huvud, så ja, de fick bli rubriken. Idag har jag gjort.. INGENTING. Har gjort absolut ingenting. Eller har gjort lite grejer. Det var tänkt att jag skulle in till Liljeholmen & träffa Tanya när hon slutade, men det blev inte så. Så jag satt i datan från 10-18 & ruttnade. Känner mig som värsta datanörden nu. Åkte & handlade lite saker hem med pappa & mamma. Köpte hem 2 festisar, så har två bestisar här hemma. Eller vänta nej 1. Har druckit upp en :(.
Jag har duschat, rakat benen, rakat mig under armarna, rakat min punani & noppat ögonbrynen. Är redo för skolan! Ska vakna 8 på morgonen imorgon. Så taggad inför skolan. Fast nä. Saknar bara att sitta i kafeterian med brudarna & äta mackor. MUMSIGT. Skolan har inte ens börjat & jag är skoltrött. Bra jobbat!
gammalbild.
festis är min bestis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0