sliten tjej.

Hejsan alla galet kattiga människor!
Sitter just nu & smsar lite med Marcelo som typ har psykos & typ bombar med mess om hur mycket han älskar sin nya skola haha. Han är riktigt skadad asso. Iallafall kom jag hem för en stund sen. Är helt slut. Min jävla väska väger 100 kg typ. Fittdatan som väger. Aja. Hade 2½ timmars naturkunskap med skolans mest hatade lärare. Fyfan, va jobbigt det var. Tur att det bara är ett halvår, sen slipper jag se hennes fula ansikte något mer.
Juste fick Elin's earcuff som hon inte ville ha. HAPPYHAPPY! Jag tycker den är sjukt snygg, men hon tycker den är galet ful, därför jag fick den. Ska köpa dom dära från glitter med korset, för den är GAAALET snygg.
Glöm inte min frågestund!
gammal bild, då jag har låångt hår

Kommentarer
Postat av: Anonym

heeeej, jag älskar ditt röööööda hår, har funderat på att också färga det rött men lite mer åt de svartröda hållet. men jag vågar inte heheh så respekt till dig :)

2011-09-01 @ 15:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0