STOPP!

Ja ja ja ja, nu har det blivit ett tjat om att om jag känner pimpiina, att jag söker status, vem är du, att jag är en attention seeker! Jo, nu ska jag ta och berätta för er bitches som tror att ni känner mig.
Jag har något som kallas charm. Jag har en stark personlighet. Jag är rolig, skojar mycket och är väldigt öppen. Allmänt trevlig mot andra. Ni tjejer/killar som sitter och snackar skit om mig känner inte ens mig. Jag visste vem Pimpiina var förut. Hon hade en blogg som självklart hade läsare. Jag va på stan med Melina och vi sålde biljetter till festen The Sense. Då såg Melina pimpiina och sade att det var hon, och jag gick självklart fram för att fråga om hon ville ha en biljett av mig. Är det fel om jag frågar om hon vill köpa en biljett av mig? Nej, jag vill ju bli av med alla biljetter jag har. Jag tjänar ju på det. Plus ja, jag vet att alla vet vem hon är. Så om jag försöker vara trevlig mot henne, söker jag status? Jag fattar inte hur det går ihop? Plus jag känner inte Nevine. Jag vet bara vem hon är. Jag känner Romina och Miriam. De känner jag genom Melina. Så hållkäften era idioter och lägg av det ni håller på med. Vet fakta innan ni öppnar era stora käftar. Så ni tjejer som är avundsjuka och har inget att göra hemma, säkert ruttnar, och skriver bakom datorn era dumma frågor, kan ni istället komma fram fejs to fejs BIATCHES. Sista gången jag lägger tid på er. ;) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0