sunglasses

Shoooooooo alla katter & hundar.
Jag sitter och kollar på DisneyChannel med brorsan. Någon konstig serie som jag inte fattar. Iallafall, har suttit och kollat på bilder från när jag va yngra med mamma. OMG, hur man såg ut asso. Hade röda & gula slingor i håret & grejer. KAOS! Det fanns även en bild på Tanya från 6an. Haha skit söööt!
Ska snart ta & börja fixa mig, för när pappa vaknar så ska vi åka till min mormor i Fittja & grilla :). Mysigt eftersom vädret är helt fucking bäst! Esolen skiner & jag kan gå omkring med shorts & mina solglassögon utan att någon kollar snett! Sen på kvällen så ska jag & brorsan till Lina's födelsedagsfest! WOOPWOOP! Är så taggad :).
jag & lina i vintras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0