Svar på frågestunden!

Ja, ni får va bättre på att fråga frågor hörrni! ;) hihi


Fråga: Vad har du för BH-storlek? :)

Svar: Haha, jag har storlek 80D.


Fråga: hur många killar har du hållit på med den senaste snackat med gjort något med var dom fula fina

Svar: 1. Jag vet inte hur många killar jag har hållt på med, jag räknar inte. 2. Den senaste jag snackade med och fortsätter att snacka med är Sanchez. 3. Inga har varit fula, jag håller inte på med killar som är fula. Några har varit fina och några har varit okej. =)


Fråga: gillar du någon just nu?

Svar: Jag gillar Sanchez.


Fråga: vem bäzza du med senast ?

Svar: Jag är oskuld.


Fråga: är du oskuld?

Svar: Ja. =)


Fråga: Vem är den där fina mulatten som du alltid hänger med i stan, hihi (aaaa) älskar din blogg btw!!!!!

Svar: Tacktack! :D haha är det Sanchez du menar? =) för han är inte mulat...


Fråga: Är du på g med Sanchez Janneli?

Svar: Yep. =)


Fråga: Vart kommer du ifrån? :O Vart bor du?

Svar: Jag kommer från Togo och jag bor i Husby =)


Fråga: vare hängslena ifrån? du har ej lagt upp svaret, skulle va skit gulligt om du gjorde det ;$

puss! :*

Svar: Hängslena är inte mina utan min kompis Nandjatts. De kommer från Punkt Shop. Puss.


Haha här är era svar. Shit vilka frågor ni ställer. :P

Kommentarer
Postat av: sandra

heej, hur länge har du och Sanchez snackat/varit på g? hur träffades ni och hur blev det som det blev :)

2011-08-29 @ 20:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0