Tanya

Hellu alla sexiga läsare. Det är Tanya hära. Nu är det så att Melina har tjatat på mig i timmar att presentera mig själv i bloggen, så jag ska nog göra det hehe. Jag heter Tatianna egentligen men ALLA kallar mig Tanya. Jag är 95a, 16 år. Har börjat första året i gymnasiet nyligen, Plusgymansiet i Lilje. Haha nu kommer ni säkert tänka fan va tråkig hon  är, har hon inget annat att skriva om eller? Men jag vet verkligen inte vad jag ska skriva om på min ''presentation'' haha. Som alla vet eller känner mig är jag Tanya den HYPADE. Jag är alltid hype, asso hela fukkin tiden typ 24. Så bli aldrig förvånade för mina konstiga överhypade inlägg som är på väg att dyka upp här i bloggen. Något annat jag har att säga är att jag är fett lycklig av att ha Melina som min bästa vän. Det är så otroligt roligt att få dela blogg med henne nu. Helt ärligt tror jag att vi kommer få en massa läsare haha. För vi båda är överhypade typ 24, eller mest jag. Aja nu ska avsluta detta onödiga inlägg. Vet inte ens vad jag skriver, skriver bara vad som helst haha. See ya biaaatchex :*


HAHAHAHHAHA JAG DÖÖR, SKULLE TESTA SMINK OCH JAG BLEV FAIL FAIL FAIL

Kommentarer
Postat av: eeelsaaa

SKIIIT fin blogg. ^^

2011-08-23 @ 20:39:38
URL: http://elsaarvanitidis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0