Tjenixen

Shoosan alla söta läsare. Vaknade ärtt tidigt idag på morgonen, det börjar ju bli så när man sover tidigt. :) Idag städade jag hela mitt rum, för det var otroligt stökigt. Nu sitta jag bara hemma och chillar. Olivia och min älskling vill att jag ska komma in till stan, men jag får inte av mamma för enligt henne är jag ute 24/7?! Plus att hon saknar mig och att det kommer gäster. Men vet du vad? Jag skiter fullständigt i om det kommer gäster på besök hem till oss. De kommer ej till mig utan till mina föräldrar. Plus att det är skit tråkigt hemma, jag går runt här som en zombie. Finns absolut inget och göra hemma. -.- Så jag tänkte att jag ska kolla på senaste avsnittet av Jersey shore och Pretty Little Liars. Men så småningom tror jag att jag drar ut idag. För jag är fett envis kommer få min vilja i genom till slut. =)



HAHAHAHAH CUMSHOT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0