underbar dag idag.

Heeeeeeeeeeeeeeeeej *Tanyas way of saying hello*
Jag sitter just nu hemma, & har käkat fiskispinnar med spaghetti. Visst är det intressant? Idag så var de skola. Mötte upp mina brudar innan skolan i Liljeholmen. U know, I'm a PIMP. Iallafall, skolan vart helt chill. Vi var tvugna att umgås med 1orna, dom var inte så farliga. Bara gaaaaalet blyga. Not cool! Men mitt ögongodis går fortfarande kvar i skolan. Så glad! Det bästa är att han just vet vem jag är, men inte på ett bra sätt. Så ja, kanske inte är så bäst ändå. Aja, fuck it.
Sen så kom min baaby till min eskola. Åkte till stan med henne & möte upp Olivia & massa andra. Vi gjorde ett underbart videoinlägg på tåget till er. Så ni får tjata på Tanya att hon ska lägga upp den , eftersom de är hon som har den! Vi hade mycket roligt med Olivia. Olivia är en mycket skadad kvinna.
Snart ska jag börja fixa mig & byta om. Ska snart gå till dansen & skaka rumpan lite. WOOPWOOP. Om ni inte fatta vad jag mena, så dansar jag dancehall.
jag, mina fina vänner & sanchez.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej jag undrar om du vet var man kan börja dansa dancehall, i höst. Nybörjare allta.. Tacksam för svar! Skitfin blogg :)

2011-08-24 @ 22:12:09
Postat av: Felicia

alltså*

2011-08-24 @ 22:12:53
Postat av: una

HAHA vi vet redan att olivia är skadad !

2011-08-27 @ 00:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0