Underbart

Hejsan alla!
Kul att det första man ser när man ska kolla om Tanya har gjort inlägg, så är det asfula mongo bilder på oss två. Awesomeness på högsta nivå!
Igår så var jag hos mormor först. Vi grillade med släkten. Mysigt! Mamma ville inte följa med till Skärholmen, eftersom hon var rädd att hon skulle bli tvungen att betala allt. Fan att hon kom på de asso. Sen så åkte jag hem & vilade mig. Efter de så började jag & brorsan gå till farmos hus, där Lina hade sin SweetSixteen :). Hade askul! Träffade på en massa gamla kompisar, man inte träffat på läänge! Det tog en massa bilder där, men inte med min kamera, utan med Johannas, så får vänta på bilderna!
Idag ska jag till mammas kollega och fixa hennes hår :). Jag hoppas att det kommer gå bra, är skit nervös!
lite bilder från mormor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0