Upp med tuppen.

Hejsan alla människor!
Kl är 6 på morgnen & jag håller på rostar mackor. Det borde förfan vara olagligt att vakna såhär tidigt. Fyfan, vill bara lägga mig i sängen igen & somna om. Iallafall drömde jag om något konstigt. Kommer inte ihåg exakt vad, men det var grymt konstigt.
Idag orkar jag verkligen inte sminka mig, så får gå runt & se ut som ett monster & skrämma alla små 1or hehe. Får även min lön idag, tror jag. Hoppas jag på iallafall. Har inte shoppat sen typ april eller något. Det är knaaaaaaaas. Nej, ska ta & göra klart mina mackor nu. Magen kurrar & vill ha något i sig nu.
jag tänkte jag kör seriös bild
& visa hur jag ser ut exakt nu.
eller inte exakt, har inte på mig dom kläderna
men håret & de.

Kommentarer
Postat av: Fia

Sommaren har passerat och de flesta har nu börjat sin skola. Jag tycker personligen att detta sommarlov har gått sjukt snabbt och skulle vilja få eran hjälp att minnas den med hjälp av en frågestund; Tema sommarlov!



Frågor brukar oftast kunna väcka minnen och jag vore tacksam för er hjälp :) Så in på min blogg för mer info om mig och denna frågestund. Länken är:

http://simpleeheart.blogg.se/?tmp=25151359



Puss // Fia.

2011-08-25 @ 16:33:10
URL: http://simpleeheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0