5 oktober 2011 - Riksdag!

Shululu, hihi tänkte härma bloggläsaren som typ nyligen slängde en kommentar så där. Hur mår ni? Ni har antagligen skola som jag nu då. Började kl 8 idag, och jag kom försent som vanligt. Nu har vi svenska med världens jobbigaste lärare. Nästa lektion så är det Naturkunskap sen efter det skule vi ha idrott på friskis & svettis, men det blev en aning fel på bokningen så vi har ingen idrott den här veckan heller. Det har vi inte haft på typ 5 veckor. Konstigt.. Men aja efter skolan ungefär vid halv 2 ska vi bege oss mot riksdagen. Vi har studiebesök! Det kommer att bli jävligt roligt. Eftersom att jag är så intresserad av politik. Spännnande. Men eftersom att jag slutar kl 11 så hinner jag att springa hem och byta om till mer bekvämare kläder och lämna väskan hemma innan jag beger mig mot skolan igen. Studiebesöket slutar kl 5, så jag ska möta upp min storebror lite snabbt. Sen ska jag hem och byta om för att träffa Ephra. Vi får se hur dagen blir. Pussar.
Oj vad många eftersom det blev... Haha
Jag och Evelyn på lektionen haha! Juste ser ni mina nya noppade ögonbryn? är fett nöjd. Vad tycker ni? :D
P.S Gud vad glad jag blir när jag får meddelanden på FB av er läsae. Jag blir fett glad. Ni kan gärna adda mig på fb Tanya Amededji heter jag. Puss :)

Kommentarer
Postat av: felicia

Vart har du köpt ditt halsband? :)

2011-10-05 @ 16:49:36
URL: http://feliciamasalla.blogg.se/
Postat av: Diana

Känner du Evelyn?:) Liten värld vi lever i:)<333

2011-10-05 @ 20:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0