ÅH JAG ÄR TILLBAX!

Hej mina gulleungar! Har ju inte uppdaterat ganska mycket igår på grund av sakliga skäl. Hade bråkat lite smått med min pojkvän så det blev värsta grejen, va ju jätteledsen. Men allt blev bra till slut. Nu har vi rett ut allt och jag ska träffa han idag! När man har ett förhållande betyder det ju inte att allt är bland rosor och himmel. Utan det blir ju lite småbråk här och där. Men aja, nu är det utrett så det är bara att fokusera på framtiden. Idag vaknade jag ganska tidigt varför vet jag inte. Det har blivit en vana. Det konstiga är att jag vaknar aldrig tidigt på vardagar bara på helgarna, konstigt. Men idag har jag bestämt att gå ut och röja! Ska träffa Olivia och ha lite kul. Vad vi ska göra vet jag inte. Sedan efter blir det att träffa Sanchez. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0