Haha tillbax!

Hellu söta bloggläsare. Har varit borta från bloggen ett tag som ni vet. Har inte riktigt pallat att blogga. Jag hade ingen blogglust, plus att jag själv mådde som sämst. Men nu mår jag bättre eller lite sådär halvt, när min bästa vän Olivia har åkt till Polen idag. :( Men hon är tillbaka på lördagen då vi verkligen ska träffas och bara vara med varandra hela helgen. Saknar henne så redan. Idag efter skolan hände det inget speciellt, hängde lite i skolan med de nya eleverna som ska börja i den nya klassen Sam 11b på Plusgymnasiet. Ja, efter att ha ''hängt'' i skolan med Sofia så taggade vi till Coop köpte något att äta och satt vid en bänk precis framför tunnelbanan hahaha! Så mobbade, sen taggade vi hem. Det var min dag. Ganska tråkig men ändå chillig dag. Ska kanske träffa Sanchez i morgon men vi får väl ta och se. Pussar..
Skitful i tofs jag vet. -.- Jag med min älskling Sofia!

Kommentarer
Postat av: Nina

Skitfin Tanya! <3

2011-10-13 @ 18:29:57
URL: http://ninazl.blogg.se/
Postat av: seneli

har dom gjort en ny samhälls klass i er skola ? :O

2011-11-27 @ 20:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0