Hemma!

Hejsan alla!
Sitter just nu & lyssnar på musik. Åkte till Skärholmen med min baba, för ett köpa ett par handskar åt brorsan. Är jag inte gullig? :) Iallafall, så kollade jag även runt i affärer. Letade efter den dära jävla jeansjackan från H&M, men den fanns inte inne :(. För ett fördriva tiden, så åkte vi även till Kungenskurva & kollade på skor. Hittade ett par skor iallafall, men köpte dom inte :). Vi gick till H&M där & där finns den snygga jeansjackan, fast ock inte i min storlek :(. Så får fortsätta leta! Vi hämtade mamma & åkte förbi hennes kollega & va där en stund. Kom hem för 20 min sen. Träffade aldrig Ahmed eller Sara, pga saker. Men vi får ta de en annan dag :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0