I remember us

Hejsan alla!
Sitter & lyssnar på musik. Har precis käkar & är skit mätt. Det var tänkt att jag skulle med mamma & pappa till Elgiganten, men vill bara vila just nu inför dansen! Iallafall idag så var de skola. Påvägen dit så strulade pendeln. Fittsl. Hade tur som inte kom försent! Hade mentor, lunch, sen salong! På salongstiden, så kom mamma & klippte sig. Lärarna hjälpte mig när jag väl behövde hjälp, så det blev skit bra! Nästa vecka så kanske kommer mormor dit & fixar håret :). Efter det, gick jag & mamma förbi liljeholmstorget. Hittade ett par skit sköna & snygga jeans, men köpte de inte. Mamma ska köpa de till mig nu under helgen hihi :).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0