IDAG ÄR DET FREDAG!

Hahaha min rubrik låter fett hype, typ att det är fredag och att man har planer, och att det ska bli jävligt kul! :D NOT.. Kolla bara på det äckliga vädret ute? Jag blir så himla nojig på att gå ut. Man fryser och vädret är bara usch lixom. Men jag lovade Sanchez och Olivia att träffa de båda, så jag har inget val. Aja, iaf skola hade jag idag. Vi fick reda på att vi skulle få en extra klass just för att det är många som börjar på plusgymnasiet och vi är jävligt många i vår klass. Jaaa, det blev en vild diskussion på eftermiddagen innan alla drog hem. Nu håller jag i allafall på att fixa mig, ska dra ut så fort Olivia ringer mig. =D

Vad ska ni göra idag?
P.S Glöm inte att frågestunden slutar kl 21.00 idag! Så fråga på! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0