Knas i orten!

Hejsan alla!
Kom nyss hem från att ha varit med Ebru. Blev ingen att ta igen uppgifter :(. Idag har jag halft sovit på soffan, sen åkte köpte kebab med pappa & brorsan! MUMS! Efter de mötte jag upp Ebru & vi åkte in till stan :). När vi va i Skogås mötte vi på Nevine & Miriam & de berättade att det hade varit brandbilar , poliser & de, vid någon gata bakom centrum. Hade varit skottlossning eller brand. Knaas! Sen så skulle de bli bråk mellan några grabbar. Varför fattade jag inte. Iallafall. Jag & Ebru gick en liten promenad & snackade en massa. Blev värsta disskusionen hahah.
Nu ska jag kolla på DH, sen vila inför imorgon! Juste, någon läsare som vet en bra frisörsalong som tar emot pratikanter? Skriv i kommentar såfall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0