Lagom tråkigt!

Hellu, våra söta läsare. Vad gör ni nu på kvällen? Jag har iallafall inget att göra. Väntar på att min kompis Nilofar ska komma hem så att jag kan gå över henne. Hon ska noppa mina ögonbryn, hon gör de perfekt. Helt perfekt, därför låter jag ingen annan än henne noppa mina ögonbryn. Antagligen nu borde jag faktiskt ta och städa mitt rum, det ser för jävligt ut. Men jag orkar inte, jag är så jävla lat! Så jag sitter nu bara på laptopen i soffan och kollar på tv (Jims Värld) och samtidigt är inne på FB, klädsajter och ofta kollar statistiken på bloggen. Det börjar gå bra för oss! Vi har 75 läsare varje dag nästan. Tycker vi är jävligt bra. Går det väldigt bra är det från 150-200! Fantastiskt och vi har jävligt mycket sidvisningar, vilket betyder att många har jävligt mycket intresse för vår blogg. Det glädjer oss! :D

Glöm inte förresten att frågestunden avslutas i morgon Onsdag kl 18.00 så fråga på frågor på inläggena så tar vi upp de på frågestunden i morgon.
Sen ville jag och tipsa om att kommentera inläggena. Ge oss tips på vad ni tycker vi borde skriva i bloggen, något intressant? Något roligare? Kanske fler videoinlägg?



Kommentarer
Postat av: Maja Söderström

Hejsan Älskar din blogg :D Såg att du går i plusgymnasiumet Undrade hur killarna i din klass är! Dom värkar jätte Goa och snygga, Kan du säga om dom är singlar eller inte X) Älskar din Blogg ! <3 titta in min blogg!

2011-10-04 @ 20:26:56
Postat av: Shululu

Er blogg är riktigt bra, ni tar upp det mesta som är intressant. Men för att göra den ännu bättre så tycker jag att ni skall ge filmtips alltså de filmer som ni rekommenderar att vi läsare skall se samt att ni lägger upp flippade låtar som alla kan hypea till.



Om ni har andra kompisar som bloggar, varför inte låta de göra ett gästinlägg ?



Peace

2011-10-05 @ 10:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0