Så mycket

Det har hänt så mycket, så vet inte om det är värt att skriva här just nu. Men vi får se. Jag har inte gjort så mycket, har varit så irriterad, så tog en promenad med Ebru för att snacka ut om olika grejer. Vart så irriterad att jag började skaka. Vi köpte lite godis & frukt hem. Mums. Roooooooligaste snubben raggade upp mig på bussen. Han sa att jag såg ut att vara expert på att ha sex. Asso snubben är heeelt boorta. Efter de, har jag & Ebru bara myst & ätit godis.
Det kommer komma upp en massa tidinställda inlägg med skor under det här dagarna, som jag gjorde för Tanyas skull.
Ska vara social en stund, sen hoppa in i duschen!




2 bilder tagna med brorsans Imac


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0