Sitter på MAX med Olivia!

Nu sitter jag på MAX med Olivia. Skulle egentligen sluta 12.50 idag, men jag taggade efter nästsista lektionen med Hasmik och Melike. Pallade inte med psykologi, vi hade ändå en vikarie så vi skulle inte ha fått något gjort på lektionen. Så = ONÖDIGT. Har precis käkat klart med Olivia, vi köpte jättefina smycken som jag sen kommer lägga upp på bloggen. Ja, nu sutter vi bara här och tråkar, det är fett äckligt väder. Det regnar o regnar o regnar. Vi sitter på kungsan och tänker bort till Ung 08 i år, hur roligt vi hade. :( Man saknar sommaren, vännerna, festerna osv. Nu har typ alla glömt bort varandra och nu är det skolan som gäller... =/ Aja, nu ska jag fortsätta att ha det trevligt med min vän Olivia pussar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0