2 september 2011

Hellu läsare, ja jag har gjort comeback efter 2 dagar! Haha, men jag har inte haft någon blogglust just därför bloggade jag inte. Men idag kände jag att jag var tvungen för annars blir det inte så många som läser bloggen plus att det är dags att börja skriva igen. Idag är det fredag och jag har planer. Jag ska på hemmafest i Medis så jag sover över hos Olivia i Östberga till i morgon så det blir nog kul. Vet inte om jag ska ha klackar eller ballerina, men vi får väl se. Slänger nog in en outfit på bloggen innan jag beger mig ut. Just nu är klockan 10 över 4 och jag ska dra kl 6, och jag har inte ens packat och fixat mig ? -.- typiskt mig, ska alltid vara sen och så..
Juste glömde att berätta idag fick vi våra macbooks från skolan. Jag använder den nu! Jag är superglad. Den är så jävla fin och den är vit, fräsch färg. Aja, nu ska jag kolla på lite tv och lyssna på musik i nog en timma innnan jag börjar fixa mig och packa pussar.

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Fin blogg Tanya :) allt bra ?

2011-09-04 @ 07:32:17
URL: http://hejjcassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0