20 saker ingen vet

Det var en läsare som bad oss att göra en lista som heter "20 saker ingen vet om mig", men eftersom dom flesta nästan vet allt som man ska behöva om mig, så gör jag saker om hela mitt liv, vardag & kärlek.
♥ 1Jag har en en tendens att falla för fel killar.
♥ 2Jag har svårt att lita på folk.
♥ 3Jag litar endast på Ebru upp till 100%, eftersom hon har varit med om allt drama i mitt liv & alltid funnits vid min sida.
♥ 4Jag litar aldrig på killar.
♥ 5Jag förlorar alltid mina närmaste vänner.
♥ 6Jag ÄLSKAR att spela fotboll.
♥ När jag var liten, ville jag bli modell.
♥ Jag har bara tagit hem 3 killar för att dom ska få träffa mina föräldrar.
♥ Jag är gaaaalet blyg när jag ska träffa folk för första gången.
♥ Jag är kär i kärleken.
♥ Bra killar blir alltid bara vänner.
♥ Jag mår dåligt varenda gång mina vänner klagar på sina kroppar.
♥ Min bästa killkompis är mitt ex som jag var tillsammans med för 4 år sedan.
♥ Jag tål inte att ha fel.
♥ Det finns dagar då jag är övertrött och kan skratta åt allt, exakt allt!
♥ Jag har svårt att bli vän med brudar, för jag ogillar de.
♥ Jag älskar att umgås med killar, för känner mig som en i gänget.
♥ Jag har lärt mig att älska min kropp, speciellt rumpan.
♥ Jag dampar lätt & snabbt på människor som är elaka mot mina vänner.
♥ Jag älskar att sjunga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0