bara för dias skull

Hejsan alla!
Detta inlägg är för Dias skull. Har precis plattat håret, eftersom jag pallar inte se ut som ett troll i skolan. Ska visa i slutet av inlägget hur det ser ut, oplattat & oborstat. Iallafall så gick jag ut med min kurdi. Berättade för henne om 2faced bitches i mitt liv & tog en massa kort. Kameran är död & ligger på laddning, så bilder får ni se en annan dag. Har det alltid mysit med min kurdi, hon förstår mig! :)
Dia, var det intressant ? :)

säg mig, hur kattig är jag inte?
HAHAHAHHAHAHAH

Kommentarer
Postat av: Dia

Absooolut!

2011-09-04 @ 22:48:39
Postat av: Tanya

HAHAHHHHAHHHAHHHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA JAG DÖÖÖÖÖR

2011-09-04 @ 22:51:51
URL: http://exotixs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0