He has it all

Hejsan alla kvällskåta människor!
Kom hem för typ en halvtimme sen. Jag var i skolan. Hade frisör där det gick skit bra. Sen på matten, så gick det faktiskt hyffsat bra. Tillräckligt bra från mig, eftersom jag var sjukt trött. Efter skolan mötte jag upp Tanya & Olivia. Inte träffat dom på en vecka ungerfär. Såg att det var någon som fråga om mig & Tanya förut & ja, vi hade ett bråk, men allt är nu löst! Efter det så kom henne baby Sanchez till Lilje & var med oss en stund innan vi åkte till Stan där vi mötte upp Felipe & någon till snubbe. Jag bytte ut mitt örhänge som gick sönder i skolan & köpte ett till par earcuff hihi.
Den här veckan känns det som jag har mycket att göra, eller rättare sagt, många att träffa.
Måndag: Skolan. Träffa Tanya.
Tisdag: Skola. Träffa mamma & gå på fotbehandling. Kanske träffa Atilla.
Onsdag: Skola. Dansträning.
Torsdag: Skola. Kanske träffa Tanya.
Fredag: Skola. Träffa Marcelo, tror jag.
Lördag: Dagen; Fixa Firyals & co hår. Kvällen; Kanske träffa gänget.
Söndag: CHILLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0