HOLY GUAPA

Jajaja, jag och Melina bloggar inte typ alls.. Kanske för att vi har ETT LIV, haha nänä driver. Men jag har inte pallat bloggat för att jag inte bara pallat haha, vet det är ingen ursäkt, men plus för att jag umgås med pojkvännen jävligt mycket och vännerna så hinner ju inte blogga så ofta. Aja, nog med det. Idag efter skolan mötte jag upp min bästa vän olivia, och vi shoppade smått. Fick med mig ett par jeans och skor. Trevligt. Sen efter det träffade jag på min kille och hans killkompisar sen var det ju nog med det och jag pallrade hemåt.
Nu sitter jag och pratar med Sanchez...
P.S Fråga på frågor så att jag kan ta upp det på dagens fråga idag ;) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0