H*rinternet.

Hejsan alla!
Internet strular, så det fett irriterande att skriva detta inlägg. Idag har jag iallafall haft en lektion, som jag skrev förra inlägget. Efter skolan åkte jag & Elin en snabbis till stan, för jag var tvungen att fråga om praktik. Efter det åkte vil hem till Elin i Handen. Slingade hela hennes hår. Är stolt över mig själv, för jag lyckades :'). Efter det, satt vi framför fb, snackade i lur med mongot Edris & körde wordfeud mot Darin. Hahaha Elin braaaann när hon körde mot Darin, ba för han fick 92 pöäng på första ordet. Hahah fyfan, va kul det var att se henne bli så irriterad. Såg ut som om hon skulle slänga luren på marken när som helst!
Imorgon är det typ friluftsdag. Är inte helt hundra på om jag ska gå, men vi får se imorgon. Om jag går, så får jag ändå sovmorgon, så det är väl helt ok :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0