jag faller för honom

Hejsan alla!
Jag vaknade för kanske en timme sen, lite mindre typ. Så onödigt, eftersom jag har sovmorgon till 10. Awesome. Är helt slut. Iallafall har jag Marcelo & Atilla som messar mig & gör mig sällskap + min underbara musik. Bloggade ingenting igår för att jag inte hade tillgång till datan, men gjorde endå inte så mycket igår. Kollade på filmer med brorsan sen en massa serier på teven bara. Idag börjar jag 12 & slutar 15. Ska kolla med mamma om para till ett par leggings. Behöver verkligen nya leggings! På kvällen hade jag tänkt ha filmkväll , antingen själv eller med någon. Ska kolla på Final Destenation 1-5! Dom är sååååå bäääst! :)
Nej ska ta & käka frulle nu, sen så tar jag & svarar på frågestunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0