Nämen tjena!

Haha HEEEEY jag skäms fan att jag inte har skrivit på lääänge. Men nu är jag och Melina tillbaks hihi. Idag hade jag skola, sket i första lektionen hade läkarbesök. Sen drog jag till skolan hade mina tråkiga lektioner religion och matte. Sen var det planerat idag att jag skulle fika på café 60 med Pimpiina och hennes kille David, men de tänkte fika vid 5 och då kan jag inte för skulle va hemma kl 6 och plugga -.- men vi ska fika någon dag i veckan i allafall. Men då så råkade jag träffa på Melina halvvägs från våra gymansium och hon hade inget för sig så vi taggade till donken i lilje och mötte min älskling Sanchez och hans kompis, men sen taggade de till John Bauer för att träffa på Felipe och de, så jag och melina taggade till gallerian i lilje för att hitta ett par skor till mig, men skor hittade jag inte utan en väska. Är sjukt nöjd haha, skor får jag väl ta och köpa i morgon. Sen mötte jag och Melina upp Sanchez, Felipe och Göran (Chris) vid donken och taggade till medis till biblan, där satt vi och hängde. Sen taggade jag hem! Ja, det var min tråkiga dag.

Kommentarer
Postat av: saaaarraaah!!

tanya taanya vart är dina örhängen ifrrrrån jevlar va snygggaa!!!!!

2011-09-20 @ 15:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0