Om igår och idag =)

Jaaa, här har man ej hört av mig från igår och idag. Va beredda på att läsa lång text haha, ni som vill läsa fortsätt, ni som inte jaaa då...

Det började med att jag fixa mig och packade och drog till Östberga hos Olivia, där förkrökade vi lite och fixade oss innan vi drog ut. Vi bestämde att träffa Sanchez och hans kompisar (Cesar, Mrad, Felipe) sen kom Okoh. Vi chillade på donken i lilje. Vi hade ändå inget att göra för vi skulle dra till festen vid 11 eller halv 12. Men då blev hemmafesten inställt, så vi typ blev skitsura för att vi fixade oss i en evighet helt seriöst. Så vi satt där och hade inget att göra. Vi blev hungriga så vi började gå in mot donken då vi träffade på gamla gubbar typ 40 bast, och de köpte mat åt oss, de trodde att vi skulle stanna kvar med de sen efter och chilla men vi taggade snabbt. De blev skitsura hahahaha. Så vi satt och åt vår mat, medans Okoh tog min burgare =(, och alla va galet hungriga så killarna åt från oss. Sen så puckad som Okoh är spiller han MIN fanta på Olivias Louis Vuitton väska som svindyr, vi blir skitsura och drar hahaha och de garvar åt oss. Vi väntade på bussen i lilje då vi såg Mambala och Abdoulaye (abbe) på ''väntrummet'' så vi åker buss tillsammans för de skulle också dra mot östberga, så vi har skitrolig i bussen och kallar abbe för antennhuvud. Aja, vi drar hem till Olivia och typ slaggar och får för oss att ringa Sanchez för att komma. Han kommer med Felipe och vi chillar hos olivia och sover tsm, sen taggade de och den fredagen va slut.

Idag vaknade vi vid 10, kollade på Bad Girls club. Sen drar vi in till hötorget för att käka pizza sen möter vi upp sanchez, felipe, cesar och manni och vi chillar i Olivias mammas café, i källaren där var det fett mysigt tills felipe pruttade ner hela cafét -.-, men vi käka myckes glass, drack bira och hade det chill. 

Ja jag har haft e tung helg haha, jag har inga bilder! Olivia har, men ja lägger upp de sen =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

varenda gång jag läste era inlägg, så var ni alltid med varandra. nu är ni nästan aldrig med varandra. vad hänt? har det hänt något mellan er eller?

2011-09-04 @ 00:11:27
Postat av: Paulina Jonsson

älskar den knallröda färgen på håret på headern !



Checka in hos mig och fråga någoting på frågestunden !

2011-09-04 @ 12:03:57
URL: http://www.paulinajonsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0