Svar från frågestunden!

Anonym - vem gillar du ?
Svar - Gillar & gillar, är intresserad av en kille ganska mycket.
orre - gillar du suga kuk?
Svar -  nej, men antar du gör de.
Bara Zarah'<3 - vaaaaaaaaaa tycker du om kärlek söötis :d
Svar - Jag tycker kärlek är överskattat bland ungdomar. Alla MÅSTE ha förhållande nu verkar det som. Äkta kärlek kommer inte finnas nu, det kommer när man är äldre. Ungdomar inser det inte bara.
Din Beundrare Nmr 1 - 1.vilka typer attraherar dig mest? 2.vad blir du tänd av? =D 3.gillar du och bli daskat? 4.vilka ställningar gillar/föredrar du bäst? 5.jag gillar hela dig, din personlighet o hela den biten, men din Ruuuumpaa den är speciell =D vad tycker du själv om den? Danke!
Svar - Haha asso. 1. Utländska. 2. Magrutor. 3. Vad fan är daskat? 4. Privat. 5. Jag ÄLSKAR min rumpa, bara för den är one of a kind.
Min dröm kille - Vill du suga fett ??
Svar - Asso va. Fattar inte frågan.
Anonym - e du bisexuell?
Svar - Nej
Anonym - vad skulle du säga om 3 kant??
Svar - Aldrig i hela mitt liv.
Anonym - hur mycket väger du
Svar - jag har ingen aning
Anonym - e du oskuld
Svar - Du vet svaret på frågan.
Radi - Om du fick spola tillbaka tiden och om du fick en chans att rätta till något som du ångrar, vad skulle det vara ?  Tror du på äkta kärlek ? :)
Svar - 1. Nepp, ångrar aldrig något som en gång i tiden har gjort mig lycklig. 2. Yes det gör jag. :)
Anonym - har du fettrutor
Svar - Vad är de?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0