Svar på tal till Safina =)

Safina: Hur lärde du & sanchez känna varandra? Vart träffades ni för första gången? Vem av er tog första steget till ett förhållande?
Svar: Haha, jag vet inte faktiskt. Vi har skitmånga gemensamma vänner. Jag kändes hans kompisar och han mina. Så det blev så att man träffades ofta, alla hängde ju på plattan så man ser alla. Haha, det började med att innan början av sommaren så adda jag han på facebook, inte för att jag va intresserad men för att vi hade en massa gemensamma vänner typ så därför adda jag honom. Han började skriva till mig och frågade om jag skulle dra på några fester, och det va på festerna vi började dansa och så vidare vilket ledde till att vi började snacka oftare och messa. inga konstigheter xD. hmm, vart träffades vi första gången? Jag tror jag såg honom för första gången på plattan, då han var med Felipe, Cesar och alla de. Vem som tog första steget i ett förhållande va båda typ. Vi snackade länge och va på g, så vi blev tillsammans haha. Det var jag som fråga om vi kunde bli tillsammans på FB och då sade han självklart =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0