TANYA, BÖRJA BLOGGA!

Hejsan !
Rubriken är till Tanya, som inte bloggar. Fattar inte, bruden frågar om vi ska göra blogg tsm, endå så bloggar hon inte. Vilken bitch.
Iallafall, orkade inte blogga igår. Det var typ det här jag gjorde igår: skola, träffa mamma, fotbehandling, träffa pappa, handla mat, hem. Inge mer. Idag så var det skola. Har blivit förkyld, så var helt seg. Hade mentor i en timme, sen på eftermiddagen så var det salong. Vi har börjat ta emot kunder i skolan. Kom dit, ni kan klippa & färga erat hår till billigt pris! Sen efter skolan, mötte jag upp Ebru i Skogås, så åkte vi in till stan & jag köpte ett par leggings. Åkte hem, åt mat snabbt, bytte om, mötte upp Ebru igen & gick till dansen. Är helt slut, men det var endå skit kul att dansa! Man kan ta ut allt sin energi där & ja, brudarna jag dansar med är jue ba helt underbara! :)
Nu ska jag kolla på film & chatta lite med Marcelo på fb. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0