turknötter

Hejsan alla!
Jag sitter & äter turknötter. Asso det är nog det godaste som finns. Okej inte godaste, men börjar man äta dom, så kan man inte sluta! Dagen då, svenska på förmiddagen, gick helt ok. Frisör på eftermiddagen, gick helt ok. Dagen var alltså helt ok, förutom att jag fick fetaste huvudvärken under sista lektionen. Pappa kom & hämta mig efter skolan & vi gick & handlade hem mat. Nu väntar jag på att alla ska hem så vi kan äta tacos! Mormor & morfar kommer, sen min bästavän från gamla klassen, Veronica :). Hade tänkt tare lugnt idag, pga förkylningen, men eftersom jag inte träffat Veronica på år & dag, så är jag med henne en stund :).
när jag va blond :)

Kommentarer
Postat av: ebba

BLOGGAAAAAAAAAA

2011-09-12 @ 19:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0