Vi svarar!

Aundrar om du kan hjälpa mig med en grej.. jag var på g med en kille rätt länge och jag gillade honom bara mer och mer, men sen så blev det inget.. antar att han slutade gilla mig. men jag gillar honom sjukt mycket, tänker på han natt och dag och vill skriva till honom hela tiden, vilket jag inte gör.. vad ska jag göra? vore skitsnällt om ni svara..

Melina svarar - Jag tycker att du helt enkelt ska strunta i honom. Såna killar är inte värd att slösa sin tid på. Jag vet hur jobbigt det är att släppta taget om honom, men det är något man måste göra. Killen du kommer spendera ditt liv med dig finns ute i världen. Om det är han du nu var på g med, kommer han komma tillbaka. Men just nu, tycker jag bara att du strunta i honom & visa att du klarar dig bättre än honom.

Tanya svarar - Men vad skadar det dig om du skriver? Jag tycker att du ska ta och skriva till honom igen. Man vet ju aldrig... Han kanske blir intresserad igen. Om man verkligen vill ha något kämpar man nog för det. Men om det är så att han ger dig ynka svar så som typ: K, hej, okej, bra, själv är han EJ intresserad, då får du nog gå vidare. Men vad jag tycker att du ska göra är att börja med att skriva till honom och se hur det går, går det bra så vinner du på det. Går det dåligt, då jaaa, det finns flera fiskar i sjön cheyen! Lycka till! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0